2017年3月7日 星期二

城寨風味 + 金滿堂甜品

February 18, 2017, Saturday

今早送家姊姊夫從機場回姨外甥家, 今晚我地又見, 因為明天姊姊要回加拿大啦.  同佢地食餐餞行.

姨甥訂咗城寨風味, 我都係第一次嚟.

姨甥話呢道的餸有的幾特別

鴛鴦班頭腩

我不是栗米

咁呢條真係唔係栗米, 係鱔嚟架.

呢的炸金菇絲就唔好啦, 咬落去成口油

豬腳仔好味.

鮮帶子炒什菇

欖菜四季豆

 
 乳豬, 要早幾日預訂

呢碟睇落唔知係咩, 原來係原條墨魚膠蒸茄子

仲有填鴨

今天當然由我請客啦, 唔貴啦, 連大搭細十一個人.   姨甥話唔好, 兩份啦.  咁我話呢餐我, 一陣食甜品係佢的

姨甥鐘意去九龍坊城食飯, 佢話食完行過兩條街就有甜品食.

睇完大比數要椰皇燉奶

小朋友要麥提沙糯米芍茲

楊枝金露, 芒果大王

型爸要了湯圓椰皇燉奶

跟著其他的都要榴槤椰皇燉奶, 哈哈, 真係估唔到咁多人鍾意食榴槤.

食到飽飽又要講拜拜, 家姊姊夫, 最快都要明年先再見.

沒有留言:

張貼留言