2017年7月13日 星期四

落雨路 - 鳳坑谷埔

July 9, 2017, Sunday

呢個星期, 繼續的不停落雨, 我地都擔心有無得去行山.

早上灑了少少雨, 但七點幾開始有陽光, 組長決定出發.

 我地有兩條落雨路線.  一條是鳳坑谷埔, 另一氣係鹿頸尤德亭.

最終我地都係係鳳坑谷埔, 呢道風景靚的. 

天氣好熱, 太陽曬在濕地上, 的熱氣蒸上來.

行到去宋伯士多, 真係無開抖暑喎.

今日由宋伯士多側面的小徑行入去, 呢道舊址係啟才學校.   我地嘅名譽領隊哈叔, 即刻話比我地知, 呢道嘅前校長, 在粉嶺那邊開咗間食肆呀!

經蘭桂騰芳

去到松記

 
松記都係抖暑, 不過今日係誕期(無問係咩野誕添), 係地拜神.  我地就坐低, 的男士就同楊老闆啤一啤.

回程時, 地下的路先開始乾, 迎面都多咗好多行山客.

呢條路行過幾十次, 但今日覺得好攰呀!

行完山, 我地又去粉嶺新明苑飲茶....又嚟大吃大喝.

名譽領隊哈哥, 相約我地今晚去探前校長呀!


沒有留言:

張貼留言