2017年7月25日 星期二

西冷牛肉炒讚岐烏冬

July 22, 2017, Saturday

昨晚只得我一人回家吃晚飯, Cindy通常都唔煮幾餸一湯, 煮個湯麵就算.

哈, 今日佢唔煮湯麵, 炒個烏冬比我,入面有啡菇, 牛肉, 豬肉腸, 椰菜, 雞蛋, 加咗的辣,又幾好味喎. 

咁我就整杯鮮熱情果蜜....  Nice Dinner.

今天下午我就將昨晚的炒烏冬翻版, 整比型爸同二公子食.

我昨晚食的只是壽桃牌烏冬, 今日就用讚岐烏冬

無牛肉就用塊Dry Age 西冷牛扒

仲有呢款智利豬肉腸 (响梁九記買的)

烏冬解凍浸散再瀝乾

牛扒切片醃好炒熟.   

 豬肉腸切片炒熟, 順便炒圭的雞蛋

共實我覺凡椰菜先係呢碟烏冬嘅主打, 足足落了一個椰菜,  炒到七七八八

先加入烏冬及其他配料, 加調味.

咁就攪掂

今日飲品, 祛濕茶

美味的午餐.

沒有留言:

張貼留言