2017年7月14日 星期五

正宗潮州打冷

July 9, 2017, Sunday night

今早行山經過谷埔 荒廢了的啟才學校, 名譽領隊哈叔話帶我地今晚去見前校長, 一呼百應, 大家都去呀!

呢, 就係呢間响粉嶺嘅正宗潮州打冷, 鋪仔細細, 入面座位唔多, 但已經留咗冷氣座比我地.  而鋪外加了座位. 我地七點嚟到, 都唔係咁多人, 但半小時候,連戶外都坐滿.   响呢區都算幾出名.  我同型爸成日都想去打冷, 但兩個人無咩好叫, 今日有九個人, 可以叫多的野食.

餐牌都係一般潮州打冷食品

所有食品都掛在冷氣鋪內, 感覺衛生的.

春菜排骨, 的春菜炆得好好味呀!

韮菜豬紅, 佢地話好好味, 食完一碗再要一碗.  我就唔知啦, 因我不食血類食品.

滷水拼盤

掌翼

鵝頭連頸

鵝片

炸蠔餅

方魚肉碎粥及蠔仔粥

嘩, 超多蠔仔呀!

今日食得好開心, 埋單HK$1,308, 每位HK$145.   如果兩個人嚟食, 叫唔到咁多款呀!

沒有留言:

張貼留言