2017年7月28日 星期五

酥炸薑蔥生蠔春卷

July 23, 2017, Sunday

煮緊發芽糙米飯, 我又整另一樣餸, 都唔知係米叫餸, 可能叫小食啱的.

廣島蠔解凍洗淨


用熱水焯30秒, 瀝乾水份 (Cindy幫我焯, 我覺得的蠔熟哂, 縮哂水)

解凍春卷皮

預備薑絲蔥絲

粟粉

將生蠔沾上粟粉

放在春卷皮上, 加上蔥絲蔥絲.  第一二飯我無加好多薑絲蔥絲.  後來包的就加多了

包起16件.   生蠔無咩味, 我本來諗過加的芝士入去, 但想起上次整芝士菠菜捲, 的芝士溶咗之後會令的春卷皮腍哂, 咁就唔加啦.

炸時的薑蔥味好香呀.   我都係炸兩次

炸起都幾靚吖!

都蠔無咩味, 我預備的兩款醮汁, 一碟沙律醬, 一碟泰式辣醬.   似乎配沙律醬好味的呀!

我覺我的廣島蠔唔夠蠔味, 下次用本地生蠔再整過.

用咗的春卷皮代替的炸醬, 哈哈, 心理上好似無咁油膩呀!

沒有留言:

張貼留言