2017年7月16日 星期日

君戶鍋貼大王

July 11, 2017, Tuesday

麻煩鬼話比我地知新文華中心地下開咗間鍋貼大王(開咗幾個月, 一直無留意), 我地一齊去試吓

呢間叫君戶鍋貼大王

望入去, 人山人海, 的座位泊到路都無, 我真係唔想行入去.  但啱啱角落有一檯走, 咁我先行入去.  的人坐到背貼背, 那檯人走, 經過要其他檯的人站起來先可行出來, 我地行入去亦是一樣.

呢道的野有的似以前厚福街嗰間上開小店(已經關門, 不知搬到那裡)

我同麻煩鬼要了韮菜豬肉水餃麵 (HK$36)

同豬扒上海粗炒share 嚟食 HK$46. (麻煩鬼係上海粗炒die hard fans)

慢魔魔要了鎮江排骨菜飯 (HK$43)

 
 我想試吓生煎牛肉包, 要了一個試吓, HK$10


 的味道ok, 但生煎包個底煎到又硬又韌, 要放棄個包底呢

埋單HK$135, 係幾抵食.

今日算好彩, 坐响角落頭無人要過路, 但如果坐中間要背貼背坐到咁迫, 真係唔想囉.

沒有留言:

張貼留言