2017年7月18日 星期二

新世界千禧酒店 - The Lounge

July 14, 2017, Friday

今日型爸搵我食午飯, 咁我就飛咗兩位飯腳, 同型爸撐檯腳.

本來諗著去新世甲千禧酒台嘅中餐廳桃里, 點知佢地有function, 咁我地就改去第二間啦.

M floor The Lounge 無咩人, 咁我地就响嗰道食.

個午餐牌一拎到嚟....吓, 好有驚喜喎, 的價錢咁經濟嘅

型爸要了一客薄西冷牛扒, (真係幾薄, 用一塊牛扒片開成一大塊), 配薯條, 的薯條炸得幾好呀!

我就要了巴東牛肉配印度黃飯...味道好好呀.  個飯portion 幾細, 但啱我地女仔食呀.  個巴東牛肉的汁好好味, 牛肉亦唔係炆到梅哂.

最正係杯咖啡

咁嘅價錢坐响咁舒服嘅地方食個午餐....抵呀!   得閒要多的嚟先得呀!

沒有留言:

張貼留言