2011年9月27日 星期二

山林道太湖酒家


2011年9月27日下午2:18公開累積瀏覽 110 0

 
今日二公子生日, 約咗的朋友返屋企玩, 咁我同型爸就識做"閃"啦. 唔通仲返屋企食飯吖..
型爸約咗的舊同學飲野, 喝著一齊食晚飯.   本來預備去山林道加流灣食火鍋, 點知去到無位, 再

去另一間火鍋店, 又係無位....香港人真係鍾意食火鍋....
星期五晚, 無訂位就係咁架啦.
結果去咗太湖, 大把位....
一坐落人未齊, 先叫碟燒鵝食著先, 仲要等多兩位同學嘅太太.  不過呢碟燒鵝就麻麻啦, 其中有兩位話個鵝頭位置有陣味, 但我地食鴨身又無事喎, 仲覺得淡味添.  最後經理攞入廚房比廚師, 廚師話可能八角落得太多喎.  
呢個係砂鍋鮑魚雞煲, 入面的蔥頭幾好味喏
椒鹽蝦一般啦
涼瓜田雞煲, 涼瓜ok, 但係的田雞就一的味都無
蝦子柚皮, 呢味又唔錯喎
椒鹽九肚魚就唔得啦, 炸起出嚟, 的粉漿都唔脆嘅
黃油蟹粥, 麻麻喎, 睇落有色, 但係唔覺好有蟹鮮味喎
呢碟送粥油炸鬼就真係超差, 硬到死, 仲好似話係風乾... 都唔知攪咩....
叫咗唔係好多野, 埋單都要千幾蚊...
野就唔係好好食, 但係大家都好開心, 仲要嚟個即興, 話明天去我屋BBQ, 型爸問唔好, 我話唔係阿麻, 無準備喎, 但型爸實在太好興緻, 咁老闆出到聲, 無準備都要攪架....
 
坐的士返屋企途中, 個腦都未停過....咩都未買又未醃...點攪呀!  型爸話買醃咗嗰的用咪得囉...吓! 點得呀...唔好食嘅喎...唔緊要啦, 食咩都唔緊要啦, 大家聚一聚啫...點得呀....有壓力添....
返到屋企, 二公子佢地切緊蛋糕喎, 今年講咗唔整蛋糕比佢啦, 個蛋糕係佢的朋友送比佢架. 咁梗係請我地食啦...
 
食完蛋糕, 腦中又盤旋著明天嘅BBQ....還好, 屋企有羊架, 又有靚牛扒.....

沒有留言:

張貼留言