2011年9月10日 星期六

Macau 兩天遊 - Cafe Deco, 良晨法國餐廳, 潘榮記, 瑪嘉烈葡撻


2011年9月10日下午2:51公開累積瀏覽 269 0

 
四點幾先瞓, 八點醒咗, 睇咗最遲十點半,  想再瞓, 但再瞓都係瞓得唔係幾好. 攪吓攪吓, 九點半先落去食早餐
可以有兩間餐廳選擇, 一間係巴西燒烤, 一間係Cafe Deco, 我地揀咗Cafe Deco
早餐超多人, 真係賓墟咁嘅埸面.  其實都唔係好餓, 不過大公子極力介紹呢個芝士蛋, 好味但超膩, 食完就真係咩都唔使食啦.
食完的同事就出各有各去唔同方, 但我隻腳唔係咁掂, 唔行lu, 上去酒店休息一吓.
午餐就約咗幾個同事去良晨食法國菜, 點半先到, 做堆我地就係佢地last order, 三點佢地落埸.
點知喺呢道門口, 又撞到型爸澳門嘅朋友, 啱啱食完.  仲話不如晚上一齊食...但型爸話睇吓點先, 因為仲同同事一齊.
我地一行八人
的麵包都唔錯
鵝肝沙律叫咗三份, 好細塊, 我自己屋企整就梗係大塊的啦
三文魚青檸汁沙律
蘑菇汁田螺蒜蓉包
炸法式鴨腿
西冷牛扒
蒜片魔鬼魚
焗羊扒
我地真係食到成三點.   我地叫得唔算多野, 但都食咗一仟伍佰幾.
食完行出去, 同事太太話要食加蛋餅....
就係我上兩次都嚟過, 但都無買嚟食嘅潘榮記
呢邊有個上咗年紀嘅阿姐做緊, 另一邊仲有阿伯整緊, 不過名伯整嗰的燶好多.  睇著阿姐將的黃色切碎麵團放入鐵板(好似係用炭爐)
一夾等一陣就得嘞
嗰道有個牌寫著一袋hk$10, 一磅hk66, 但同事太太話要一磅分兩袋, 嗰位阿姐好似好唔願咁, 跟著同太太話要三袋啦.   點知每袋又收hk$20喎....
呢....hk$20就係咁多嘞.  攞到手就即刻食一塊啦, 點知咬落去, 有的失望, 因為一的都唔脆.  同事太太話等凍咗就會脆啦.  食落有的蛋香味, 都ok嘅.
跟著另一同事同我地都要買葡撻, 結果又走去馬嘉烈..
又係好多人, 我地等咗一陣先有位, 大家又每人一杯葡撻加野飲....真係一的都唔餓呀!
最後我地都買咗兩打葡撻
二公子竟然要求買鳳梨酥, 佢就有朋友要求...咁又買兩盒
同事太太又買咗呢個龍鬚糖送比我地
跟著都無咩邊道想去, 我又唔想周圍行, 隻腳真係唔係好掂, 醫生都叫我多休息唔好行咁多. 決定早的返香港.   打電話比型爸朋友, 下次嚟先約再食晚飯啦.
本來訂咗晚上十一點, 但我地坐下午四點半船返去lu

沒有留言:

張貼留言