2011年9月4日 星期日

石湖墟街市強記


2011年9月4日下午2:24公開累積瀏覽 107 0

 
今朝起床, 隻腳痛到差的行都行唔到, 不過都要梳洗, 先返公司再book醫生睇啦.  睇咗家庭醫生, 家庭醫生即時refer個骨科醫生, 即時同我book埋, 即刻去睇專科.  醫生話我傷咗膝蓋軟骨, 膝蓋腫咗發炎.  照x-ray仲發現膝蓋初期退化.   佢話整親嗰時如果即刻敷冰, 除咗可以止痛, 仲可以消腫.  可惜我膝蓋已經腫咗.
 
醫生開咗的消炎止痛藥, 叫我唔好行咁多, 快的返屋企休息.  以後做瑜珈唔好做踎同跪嘅動作, 唔好上落咁多樓梯, 你咁後生, 膝蓋唔應該咁快退化.....醫生咁點攪呀! 做瑜珈如果唔踎同跪, 好多動作都唔使做... 唔上落樓梯, 點坐港鐵, 點上房瞓覺呀.....唉!
本來我地今日全家約定去西貢食海鮮, 因為大公子返嚟咁耐, 我地都去過食海鮮, 但而家唔去啦.   返屋企休息啦....食咗的藥, 到晚上好似好的, 但Ruby今日放假, 無人煮飯.
始終都要出去食飯, 搵的開車去到, 有電梯, 唔使行樓梯嘅啦...
上次有朋友同我地講石湖墟街市上面有好多野食, 我地咪上去試吓啦.
上到去, 原來晚上好似只得強記一家獨家經營.
嚟大排檔就要洗吓的碗筷
去唔到西貢, 响大排都叫的海鮮比大公子食吓啦.
仲有呢個球椒炒蜆
大公子話要食椒鹽瀨尿蝦, 只有細隻, 都照叫啦.
煎蠔蛋, 呢碟睇得, 但食落唔得.  田心村生昌整得好食好多.  同大公子講, 佢話又未食過, 型爸又話同佢去食.
呢碟軟殼蟹拼焗羊架可話係超差, 我地試咗的都唔想食, 的醬汁超難食, 的肉超嚡, 唔想嘥野嘅我都要放棄.
叫殼蟹拼焗羊架送Cookie餅, 真係聽都未聽過, 但佢真係送咗盒Cookie, 睇咗, 明年5月先過期.  唔知係咪佢地知道煮得難食, 送Cookie 補償一吓.
今晚都叫咗6餸一湯, 不過我都無咩心機食.  實在有的唔開心...

沒有留言:

張貼留言