2011年9月9日 星期五

Macau 兩天遊 - 威尼斯人, 楓竹餐廳, Zaia


2011年9月9日下午2:48公開累積瀏覽 452 0

 
今年真係好特別, 以前幾年都唔會去一次澳門, 今年到今次為止, 已經第三次去啦, 年底應該唔會再去啦.
 
公司贊助全體員工加一個partner, 澳門兩日一夜, 住威尼斯人, 包自助晚餐, 早餐, 睇一埸show.....真係正呀!
星期五下午休息, 坐兩點幾船去澳門

到澳門已經三點幾, 再由澳門碼頭坐shuttle bus去到威尼斯人, 已經差唔多四點.
唉! 真係估唔到, 咁大間威尼斯人酒店, 的服務真係..... 我地總共要四十幾間房, through 旅行社訂, 結果等咗多個一個鐘, 先各自攞到房.  都唔知有無攪錯, 所有房間已經全部預繳, 竟然去到一間都未準備好, 攪到我地成佰人企哂响個大堂.  最差係嗰兩位預責幫我地check in 嘅菲藉職員, 全程黑口黑面, 一的笑容都無.   真係唔明咁大間酒店, 點解的服務會係咁.  比起我地去東南亞旅行, 一去到酒店, 的房會一早準備好, 都費事成團咁多係塞普個大堂.  我地返到香港, 一定會寫投訴信.
卒之五點鬆的先攞到房間.  匙咭套後有一個簡圖指示各餐廳位置




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
   


 
Toiletries
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
有兩張大床
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
對著床呢個係電影櫃
 
 
睡房行落去就係小客廳
有梳化電視櫃
每間房都有fax機, internet
 
最特別發現有本cook book.

影完一輪相都差唔多啦, 休息十分鐘就要落去, 因為訂咗18:00食自助晚餐, 20:00去睇show.
渢竹餐廳
我地成公司佔咗一個L shape嘅大corner.
 
不過buffet 嘅食品就非常一般啦.

我地食到咁上下就比各同事順手發財, 各同事抽一封銀碼不同嘅利是, 另外仲有6份大利是抽獎.
食到19:30, 睇水舞間嘅同事就出發去新濠天地, 睇Zaia嘅同事就可以食多15分鐘, 因為由餐廳行過去好近
我地之前已經睇過兩次水舞間, 所以今次揀咗去睇Zaia

入到去, 並沒有全埸滿庭, 大約只得七八成觀眾.
其實個表演都幾精彩, 但相比起水舞間, 就覺得水舞間比較震撼.   呢個show睇一次就夠啦, 應該唔會再嚟睇.
 
睇完出嚟, 就經過精品店.  真係唔明, 唔通真係有人睇完show會買嗰的禮品.
 
本來都想安排比的同事睇呢個冰Fun 世界, 結果都無安排到, 因為我地的時間都好密, 第二天都係自由活動好的.

睇完show就過去新濠天地嗰邊, 會合幾位啱啱睇完水舞間嘅同事.

沒有留言:

張貼留言