2011年9月30日 星期五

Pad Thai


2011年9月30日下午2:26公開累積瀏覽 1354 0

 
按摩按咗幾個鐘, 不過今日唔知點解按完都唔覺得relax, 平時按開嗰位技師唔得閒, 再加上隻腳仲有的痛, 成日要就著就著.... 當然按吓都好過無按嘅.
晚上, 林老闆又帶我地去粉嶺搵食
就係呢間Pad Thai啦, 去到時, 好多人响門口等位.  不過唔使等好耐就有位, 地方細,  但流轉都算快.
再睇吓, 原來呢條街叫聯昌街, 有間爵士拉麵喺對面.
鋪仔好細, 數過得七張檯
再睇吓的餐牌, 的價錢都算抵食喎
粉麵都唔貴. 的飲品仲抵飲,  十幾蚊一杯.
嚟到又等林老闆發辦, 點知佢叫餸的口味同我地好相似喎, 我諗如果我地發辨, 都係叫咁上下野.
無骨海南雞, 隻雞好滑.  的醬汁都唔錯
咖哩炒蟹, 好味, 的蟹好多羔喎.
叫咗呢客蒜蓉包醮的咖哩汁...好味
肉鬆生菜包, 的肉嚡咗的, 但係都ok喎
大辣冬陰公湯, 但係一的都唔辣嘅
豬肉牛肉串燒, 每樣半打
蝦醬炒飯, 都幾好味喎.  一見到呢碟, 就覺得好似嗰日响新曼谷餐廳食嗰碟, 都係有的泰國臘腸放喺飯面.
炒椰菜苗
炸蝦餅, 哈哈! 初時仲以為係蔥油餅添
型爸唔夠喉, 仲要多一客蒜蓉包醮的咖哩汁. 不過呢一客就燶咗的
我地叫咗好多杯飲品呀!  六個大人一個細(林小b), 叫咗九杯飲品, 因為的男士都encore叫多一杯
珍多冰三杯
龍眼冰一杯
青檸梳打四杯, 型爸同林老闆每人飲兩杯
二公子飲完杯珍多冰就叫咗杯凍檸賓.  比咗一支小餅裝, 再比一個杯裝著冰同檸檬等佢自己加落去.
呢餐叫咗好多野好夠呀!
埋單唔使一千蚊, 我地六個大人, 人均hk$160, 叫咗咁多野, 都算抵食.  上次去新漢記, 人均都要hk$280...
真係久唔久要周圍食吓, 唔使成日都去同一間.
呢間好味抵食, 遲的再嚟幫襯

沒有留言:

張貼留言