2011年9月29日 星期四

Glenmorangie


2011年9月29日下午2:11公開累積瀏覽 148 0


 
最近訂咗隻GLENMORANGE嘅whisky, 今日就介紹一吓.
訂咗三支, 三支唔同口味, 不過一晚就飲咗兩支.
就係呢兩支啦.  不過今日好忙, 佢地飲完, 我都唔記得留起個樽影張相
呢支係12年, 叫Nectar D'OR.
個樽掉咗, 我就利用酒行比我嘅brochure呢張相, 個樽係咁樣架.  不過我覺得佢地飲嘅次序有問題, 我同型爸講佢又唔聽, 飲完支18年先飲呢支12年, 就覺得呢支有的失色啦.  我試咗兩啖, 味道好特別, 但唔識講係咩野味.  要加少許蒸餾水或加冰飲就覺得好飲的.
呢支係18年, 價錢貴一倍, 包裝當然都靚的
又利用吓酒行比嘅brochure, 個樽係咁架.  酒味唔錯, 哈哈, 都只係飲咗兩啖.
呢個係tasking note.
包裝入面仲有呢個envelop, 叫我地上網去佢地website比的評價.....  哈哈, 應該都唔會咁做啦
佢呢張相就影到樽酒好靚啦.
佢地飲完, 對呢支酒嘅評價都幾好, 應該會再訂.

沒有留言:

張貼留言