2012年1月22日 星期日

儲存了超過二十年的百事吉 Bisquit


2012年1月24日下午11:28公開累積瀏覽 109 2


三角型樽裝

樽後嘅包裝紙都好殘舊喎, 唔記得比個close up, 不過我睇過, 好似唔知寫著北京咩咩咩...kakakaka記性唔好添.
 

比個close up睇吓個樽, Bisquit Old Fine congac, 幾多年生產就睇唔到嘞


當開樽時, 個酒塞又係碎哂, 呢個古董銀過濾器又大派用埸, 過濾一吓的酒

將呢隻酒同路易十三一齊飲時就知道個分別嘞.   路易十三嘅酒底厚身好多, 呢隻百事吉就薄好多.   雖然儲存多年, 但係飲落依然好"哽".   路易十三好的(當然啦, 貴咁多).

飲吓飲吓, 我地聽到Loki响到叫, 唔知係咪知我地嚟咗呢邊.  型爸唔抵得, 返去帶佢出去公園行吓.

到我地飲咖啡嘅時候, 我將少許路易十三放入的咖啡到, 唔錯.   飲完我嗰杯, 型爸仲未返嚟, 我又將少許百事吉放落去型爸杯咖啡到.  咦, 又係差唔多嘅.

其實有機會試吓飲唔同嘅酒, 都幾有趣喎!

沒有留言:

張貼留言