2012年1月4日 星期三

除夕夜六號屋燒烤, 五號屋Karaoki & 倒數


2011年1月4日下午1:11公開累積瀏覽 98 0

 
今次喺六號部屋outdoor cafe BBQ, 好多人一齊共渡除夕呀!
又係有不同款式嘅燒烤食物
有隻麻辣腸非常好味, 的大蝦都好爽口
今次有樣好特別食物, 不過唔係幾健康, 高膽固醇就唔好食咁多啦.
今次人多, 要開兩個燒烤爐, 的菇類, 魚呀, 可以擺上架燒, mass production, 大家一齊有得食.
另外一個部屋整咗蝦多士, 嘩! 好味呀.
仲有越南春卷
包埋生菜一齊食就仲正啦.
大量飲品供應
仲有鄭小b媽整嘅芒果糯米池
另一個部屋帶來羅浮山山水豆腐花
當然仲有我整嘅Rum Ball 啦.
紅酒汽水都飲咗唔少, 燒烤到十點幾, 個個開始飽, 天氣又越來越冷.  的男士開始轉戰五號屋Karaoki, 我都返去陣守大本營.
攪吓攪吓, 全部人都轉戰五號屋, 真係好熱鬧
八號部屋因為要join另一個除夕party, 唔能夠出席, 不過贊助兩支香檳, 差唔多零晨我地就開定香檳, 預備倒數. 
呢個時候我就打電話比大公子, 祝佢生日快樂. 
跟著全部人一齊倒數, 10, 9 , 8 , 7 , 6, 5, 4, 3, 2, 1,  Happy New Year!  真係好開心...
五號屋當然都預備咗枝香檳啦!
唱到咁上下, 的人都開始陸續走啦, 當然仲有幾個部屋繼續落去
我地的香檳飲哂, Mrs Kua 又攞埋佢屋企枝香檳過嚟....我地又飲埋佢啦.
今次用咗呢隻香檳杯, 雖然唔係貴野嚟嘅, 但係好攪鬼,
的酒一倒入去就好多汽, 一路旋轉, 好正呀!
到最後剩番幾個人, Mrs Kua 意猶未盡, 繼續karaoki, 咁我地繼續飲啦.
飲哂香檳就飲白酒... 漸漸, 好似淨係得我同Mrs Kua 兩個繼續飲...
跟著再開多一枝...
唱K唱通頂, 真的飲得太多, 頂唔著要瞓啦.... 好耐都未試過...真的醉了.

沒有留言:

張貼留言