2012年1月30日 星期一

巴西咖啡


2012年1月30日下午1:36公開累積瀏覽 90 1


過年前林老闆攞咗兩包咖啡粉嚟, 佢話朋友從巴西帶回來送比佢.  但佢放咗好耐, 再唔飲就過期... 哈哈, 咁就唔好嘥啦, 快的攞嚟啦. 我地的古巴咖啡啱啱飲哂未買呀.  正在躊躇買番古巴咖啡定其他咖啡好呢, 而家唔使諗, 又有得飲, 咁就最好啦.
 

不過呢的文, 我唔識寫的咩喎.

呢隻咖啡飲第一杯時覺得麻麻地, 到第二次第三次飲時, 越飲越好飲, 我同型爸都好鍾意呀!

我仲一連飲咗五天, 呢幾日佢都幫我唔少架.  不過我戒咖啡戒得咁辛苦, 我梗唔會再上癮.   飲咗呢五日就算啦.   明天開始唔飲啦,   隔開的時間, 好想飲先再飲一杯啦.

多謝哂呀林老闆! 

沒有留言:

張貼留言