2012年1月15日 星期日

麵包機做的湯種白麵包


Jan 19, 2012 7:05 AMPublicPageviews 1274 1

 

我個麵包機可以整兩load, 我將的湯種一分為二先放入container 內

再加其他wet ingredients 如水及油, 因為煮湯種已經落了水, 我減了水嘅份量

跟著麵包機嘅recipe, 再落埋其他dry ingredients如糖, 鹽, 麵粉, yeast.   亦減了麵粉嘅份量

開始時覺得個麵團好濕

到第三次kneading之後, 個soft ball開始幾好樣.

初時覺得發酵嘅時間唔係好夠, 不過麵包機焗嘅時間要一小時, 一焗就會漲得好快


真係無估錯, 本來的麵粉發酵之後都係低過個container, 一焗就慢慢再升, 最後高過個container.

整到好夜, 因為麵包機嘅basic cycle要兩小時十分鍾.  整好由麵包機攞出嚟時唔記得影相.  但係我覺得都ok喎.

第二日切好之後再影.  我試食都覺得幾柔軟吖.

第二天二公子食完三文治, 我問佢有無覺得的麵包柔軟咗呀!   佢無咩表情話....又咪差唔多....唉! 都唔知阿媽落咗咁多心機, 無心肝!

沒有留言:

張貼留言