2012年1月13日 星期五

五號屋家中失物事件


2012年1月13日下午11:08公開累積瀏覽 236 1


到下午, Ruby又見佢唔知玩緊的咩, 原來佢响我房間, 又偷偷咬咗我支潤眼藥水出嚟, 走去後園咬.  好彩我用個膠袋裝著, 佢無咬到個樽嚟食.  又被Ruby人贓並獲.

其實我呢排工作真係好忙, 晚上都比較夜返,  連肩頸痛物理治療同針灸都無時間去, 返到嚟,  諗著同你玩吓啦, 點知係咁頑皮, 唔單止要鬧, 仲要罸無得出去walk啦.

我開始時鬧佢, 佢好驚咁, 往後退幾步, 我再鬧佢, 又退幾步.  跟著我再話佢, 佢駁咀喎....嗚嗚嗚哦哦哦(媽咪. 你使唔使咁惡呀!), 你做錯野仲駁咀....嗚嗚嗚哦哦哦(下次唔天敢啦)... 跟著唔敢出聲啦....

睇吓佢, 頭茸茸, 開始扮可憐


無哂心機咁.

再鬧佢, 佢瞓低唔理我, 不過唔係瞓覺, 隻眼仲開架.

睇吓佢對眼, 係咪好可憐咁....

再話佢, 佢將個頭擰開....

真攪笑.... 真係攪唔掂, 而家開始, 真係要留意下佢, 我地唔响屋企, 唔好比佢再上房啦.

沒有留言:

張貼留言