2012年1月4日 星期三

來去匆匆的三日兩夜台灣之旅 - Day 1


2012年1月4日下午10:10公開累積瀏覽 214 3

來去匆匆的台灣之旅 - Day 1 (2)
獨立電視個screen都好似大的.
來去匆匆的台灣之旅 - Day 1 (3)
仲有獨立义電插座, 真係方便呀!
 

一個小時25分飛行時間, serve呢個麵包作為light lunch

到咗之後, 朋友接我們先去他們公司, 咁我地就放低預先準備嘅手信.  
來去匆匆的台灣之旅 - Day 1 (5)
晚上, 朋友帶我們到明水三井食日本料理, 訂咗2館, 朋友話比較清淨, 我第一次嚟, 唔知呀, 覺得裝修非常雅致.

朋友點菜, 點咗好多野食呀! 我地七個人, 全部食品, 都係每人一份
來去匆匆的台灣之旅 - Day 1 (6)
鮑魚刺身
來去匆匆的台灣之旅 - Day 1 (7)
龍蝦刺身
來去匆匆的台灣之旅 - Day 1 (8)
魚生刺身, 隻蝦頭攞咗去炸, 炸完好鬆脆, 好味呀!
來去匆匆的台灣之旅 - Day 1 (9)
紅燒紅喉, 呢款魚香港好似未食過, 的肉好滑, 真好味!
來去匆匆的台灣之旅 - Day 1 (10)
燒蟹腳, (我後來去1館那邊看那些大魚缸, 嗰的長腳蟹全部都好大隻, 隻隻生猛)

巨型扇貝, 真係好大隻
來去匆匆的台灣之旅 - Day 1 (12)
睇吓盛著個扇貝嘅盛器就知嘞,
 
來去匆匆的台灣之旅 - Day 1 (13)
生牛肉

呢個好好味嘅壽司, 放到最後先食, 但係我原全唔記得係咩魚呀!
來去匆匆的台灣之旅 - Day 1 (18)
叫嗰位侍應小姐送咗的炸藕片同牛蒡片, 要嚟送酒.   我地七個人, 飲咗兩支whisky呀!  唔知點解, 我飲咗的whisky個喉嚨好似舒服的, 無咁咳喎. 咁繼續飲多幾啖啦.

呢個係咩...
來去匆匆的台灣之旅 - Day 1 (15)
係湯嚟架, 飲落去有的白色東西, 原先以為係豆腐, 原來係魚"wok", 即係魚公的精子(白色), 母的是魚子(橙色)

台灣蓮霧加巨鋒提子
來去匆匆的台灣之旅 - Day 1 (20)
甜品芝麻雪糕加紅豆湯

嘩嘩嘩! 食到捧著個肚.   跟著走去參觀1館嘅海鮮, 但係唔記得影相呀!

食完飯, 我地就返酒店check in 啦.   本來都唔係諗著住呢間酒店, 但係訂唔到房呀, 訂到呢間都算好好彩呀!  明天係大除夕, 呢道的房全滿仲要加錢添呀!

朋友問我地去唔去飲野, 都好夜, 明天又有飯局, 都係早的瞓啦.  check In 之後就馬上上房
 
來去匆匆的台灣之旅 - Day 1 (22)
睇吓個電梯幾大, 仲有張長椅可以坐
來去匆匆的台灣之旅 - Day 1 (23)
入房之前係停車位, 我地而家先知係汽車酒店, Theme Hotel, 每間房有唔同特色.  我地叫旅行社幫我訂package.  原來呢間酒2至5樓係Theme Hotel 叫台北戀館, 6樓以上係商務酒店, 和璞飯店.   全部房間都滿. 訂到都算好彩, 因為我地指定要住內湖區, 方便朋友接送.

我同型爸都未住過呢類型酒店, 試吓啦!
 

房間都唔算細, 好過以前在台北住嘅橘子飯店, 呢道大好多.  牆身都係鏡, 再加上珠簾

床尾有呢個acrylic 檯同cushion

全個洗手間都鋪滿馬賽石, 真係睇到眼都花, 不過設備齊全, 按摩浴缸, shower
 

全部都係玻璃設計, 真係只適合夫婦或情侶
來去匆匆的台灣之旅 - Day 1 (33)
Toiletry 就好齊全...

梳洗完都差唔多十一點幾, 好彩無應承去飲野, 都係快的瞓.  我同型爸都仲係有的咳呀!

沒有留言:

張貼留言