2012年1月19日 星期四

Lunch at Les Celebrities - Nikko Hotel


2012年1月19日下午11:07公開累積瀏覽 361 1


其實地方唔錯, 但係生意好差喎, 入到去得兩檯客, 仲有一間包房有客.


呢個係佢地嘅lunch menu


都諗著食半自助式, 呢好似The Mistral


我地都無咩留心睇, 去到叫咗個4 courses lunch.

佢地攞野食嘅地方好細, 不過人少無所謂


我第一碟嘅頭盤


第二碟


麵包嚟啦, 都幾靚喎.


蟹肉粟米蘑菇湯, 見唔到有蟹肉, 不過幾好味喎.

食到呢道, 我地已經開始覺得飽, 想改三個courses 已經太遲

我叫嘅西冷牛扒, 與同事share
 
 
仲有香煎鱸魚

好夠啦!  

咁都試吓的甜品焦糖布丁, ok嘅


藍梅芝士蛋糕, 都ok嘅, 不過我唔係好喜好軟芝士蛋糕, 所以覺得麻麻


最後嚟一杯泡沫咖啡....

呢餐用HSBC咭有八折... 都要五佰幾.... 久唔久豪一豪啦.

食完再返去搏殺啦.

沒有留言:

張貼留言