2012年3月27日 星期二

東北人 - 長安店


2012年3月27日下午12:22公開累積瀏覽 127 1
                                                                
March 24, 2012, Saturday afternoon

今天型爸約咗個朋友去東莞長安打Golf, 我肩頸有事, 唔敢去打呀!  但我都有事要做, 所以同佢地一齊上去, 佢地tee off 12:50, 去到我地先去食飯.

兩星期前, 型爸同陶爸嚟, 去過一間新開張嘅東北菜館, 叫我地今次嚟試吓!



就係呢間啦, 門口都好誇張, 好似辦緊喜事咁


出面仲有大紅花轎, 一頂掛綠, 一頂掛紅


呢個角度影到兩頂轎, 其實無野, 只係放唙到作招徠

一入門口有好幾餅浸酒, 仲布一酲好大嘅酒
 

裝修都有的特別, 最入面嘅牆用咗大小不一嘅推磨作為裝飾, 而燈就用一的花傘作為燈罩


我地坐中間就係一的大紅嘅檯櫈, (太多人唔係好方便影相).   而側面一排的檯櫈就有的不同.  呢兩張檯剛收拾好, 用大木車輪作屏封分開座位, 座位好似日式咁雙腳要放入檯底


去洗手間又見到呢個角落放咗個水井, 咁當然打唔到水啦


仲有好大架嘅大輪木頭車, 本來都幾有趣, 不過旁邊放咗咁多膠櫈.



型爸同朋友叫餸時, 我影吓其他餐牌.

東北館
有個紅色小盒子, 打開睇吓, 係紙巾嚟架.
 

另外每人仲有一包濕紕巾.   睇單先知, 一小盒紙巾一蚊, 濕紙巾都係一蚊一包.

我地先叫咗一份涼菜, 老醋野生木耳, 好味喎.

另外叫咗一碟新鮮涼拌雪里紅, 好味, 但唔記得影 

佢地見到呢份大餅, 叫一份嚟試吓, 後來佢地話送比我地食. 我相信煎呢個大餅個鑊起碼直徑有20寸, 因為呢個大位豎起都有10-12寸高, 煎好摺好豎起成一個三角形.  餅身好薄, 應該加咗雞蛋嚟煎.  但食落無咩特別味道, 好食又唔係, 唔好食又唔係.
 
呢入係羊肉餃


羊肉串配孜然粉 (哈哈, 朋友唔食牛肉, 咁我地就叫羊肉啦)

呢份係韮菜豬肉餃
 

凍豆腐五花腩炖白菜, 呢份好清都幾好喎.


而呢份係侍應小姐介紹嘅, 小雞燉蘑菇, 其實係木耳炆雞, 入面放咗的菇同透明嘅粉條一齊煮. 呢碟我地覺得麻麻地, 的雞好嚡呀!  後來先知道叫咗呢味餸, 佢地會嚟唱歌表演.

我地四個人, 都叫咗唔少野食, 除咗的雞, 大部份都食哂.

佢地嚟我地張檯表演時, 我唔好意思影相, 但佢地响第二檯表演時, 我就可以影相啦.   我地嗰檯表演時, 只一男一女, 但呢檯就有兩男一女, 一面唱歌一面表演.  原來叫唔同嘅餸, 唱唔同嘅歌.  不過佢地介紹時, 東北口音嘅普通話, 講得又急又快, 聽得唔係好明.


表演完仲送咗幾枝呢的煙槍比的男士作小禮物.

對對面的檯有的唔同, 用咗BB吊籃仍為裝飾
 
埋單唔貴呀, 人民幣178

食完先送佢地地球會, 我就去辦我嘅事啦.
 

沒有留言:

張貼留言