2012年3月25日 星期日

Kirkland Signature vs Webber Naturals - Glucosamine Chodroitin


2012年3月25日下午2:21公開累積瀏覽 778 1


呢, 就係呢樽Kirkland Signature嘅Glucosamine Chondroitin.   Kirkland Signature 呢個牌子都真犀利, 好多出品都有喎.  上次豆豆媽咪買咗盒好大嘅朱古力餅比我(哈哈, 我等大公子返嚟先開呀!), 都係Kirkland Signature出品喎.

一攞起上嚟睇, 咦, 其實我都有食開呢的supllement喎, 不過我食開嗰的係加拿大出品, 叫大公子每年帶返嚟架.


就係呢隻Webber Naturals嘅Glucosamine Chondroitin

哈哈, 既然係咁, 不如就嚟個比拼啦!


一睇之下, 咦, 最大嘅分別係的成份喎.
Kirkland Signature Glucosamine 1500mg Chondroitin 1200mg  220粒
Webber Naturals Glucosamine 500 mg Chondroitin 400mg 300粒
Kirkland Signature vs Webber Natural 003
呢兩粒Kirkland Signature, 原粒藥丸裝,  建議每日兩次, 每次一粒


呢兩粒係Webber Naturals嘅膠囊裝, 建議每日三次, 每次一粒  (不過我最多都係每日食兩啦)


放埋一齊就可以好清楚睇到兩款嘅分別.

Kirkland Signature US$22 + 8.5% tax = US$24  (有coupon 特價時買嘅, 網上賣緊美金三十幾蚊)
Webber Naturals US$23 + 13% tax = US$25 (等大減價時買嘅, 網上賣緊加幣三十幾蚊)

香港都有得賣, 相比起, 價錢就貴好多啦.

照咁睇, 如果大家同是補充劑, Kirkland Signature嗰款每粒嘅成份高的喎,  Webber Naturals 每粒嘅成份就低的.  比例係一比三., 都相差好遠喎.  咦! 咁大家咁上下價錢, Kirkland Signature抵的喎.

其實去年睇骨醫時(膝蓋韌帶撕裂), 醫生開咗的Gluosamine Chondroitin比我食一星期.  咁當我覆診時帶咗樽Webber Naturals 比佢睇, 問醫生食呢的係咪一樣.  但係醫生就唔正面答覆, 只係講....雖然藥丸成份可能一樣, 但佢開嗰隻就係正牌藥廠出品, 其他係副牌藥廠出品.

據講, 一款藥尊利只可以維持十年, 十年後就需要將formula公開, 其他藥廠就可以生產, 價錢就當然相應調低啦.

我有家人在加拿大, Webber Naturals就容易的買到, 但Kirkland Signature就難小小, 唔想成日麻煩朋友麻.

沒有留言:

張貼留言