2012年3月1日 星期四

延遲了的泰國之旅 - Day 1 - 2 - 夜拜四面神, Tokia restaurant 八道fusion菜


2012年3月1日下午2:59公開累積瀏覽 2677 2


呢份買嚟還神嘅, 300Baht

還完神再拜神, 呢份50baht

拜完神我地就去食飯啦, 我地book咗Tokiya, 响Siam Discovery, 响地圖睇, 好似好近, 點知睇好似好近, 但係行都要行25分鐘....腳都軟埋

行到Siam站, 穿過Siam Centreh先去到Siam Discovery

卒之到啦....


上到2/F., 就見到啦.  呢間餐廳, 係胡慧沖個website介紹架
 

呢間Tokiya, 喺台灣有好多分店, 而家嚟泰國開.  但係台灣同泰國收嘅價錢都係一樣, 不過台灣係台幣499, 泰國係泰幣499


呢個大公仔(企埋去仲高過一個人)就係Mr. Tokiya


等咗幾分鐘就可以入去, 嘩!  個餐廳好大呀....全部坐滿
 

坐低啦
 

每張檯放咗好多咭片, 任攞


499 baht 連飲品共八道菜.  咦! 其中有兩道菜係飲品嚟架.


我地點咗菜啦!
 
呢兩杯唔算, 佢地比咗兩杯熱綠茶, 我地再叫咗一杯冰綠茶.   行到身水身汗, 飲番杯凍野, 好舒服...
 

呢碟係炒菇頭盤, 無得揀嘅
 

我要嘅鴨胸沙律


型爸叫嘅蟹子什果沙律.  我地兩個沙律share 嚟食, 好味.
 

我地兩個都叫咗龍蝦湯, 嘩! 好味喎.
 

型爸揀嘅煎飯團, 入面係芋頭同飯, 嘩, 又係好味.
 

我揀嘅另一款飯, 有蝦乾魚乾的飯有紫菜, 好濃味又好味


跟著每人一杯果汁, 好飲, 唔知係咪紅桑子汁呢, 仲有得refill


我地係牛魔王, 型爸要嘅牛柳(應該係肉眼)


我要嘅西冷, 我要咗兩款醬汁, 洋蔥同黑椒.   黑椒汁好味好多.  兩款牛肉都好腍, 肉味都唔錯.
 

型爸要嘅黑糯米, 中間响嚿係芋頭嚟架, 型爸話味道唔錯, 我食芋頭算啦, 戒糯米

我要嘅芋頭雪糕連cheese cake

最後呢杯我地揀咗奇異果梳打....我同型爸都好鍾意, 唔甜又好飲.
 
嘩! 真係食到飽飽...都食咗超過一個鍾.... 我地要走啦, 按摩店唔等我地啦....
 
去到counter 比錢, 吓, 有咁多款顏色公仔嘅
 

埋單998baht, 唔使加一....為港幣二佰七十蛟....好抵食....唔止抵食, 仲好好味添.  

好開心呀!  無揀錯餐廳.   我地要趕下埸啦.   因為呢個商場收九點, 我地要早的去按摩嘅地方呀!

沒有留言:

張貼留言