2012年3月27日 星期二

潤園四季福田店 - 椰子雞鍋


2012年3月27日下午2:24公開累積瀏覽 408 1

 

我地五個人, 安排坐喺F1區

呢道係食火鍋, 所以每檯都有一個鍋, 每檯都有花生小食, 椒絲蒜蓉, 全部都要計錢架.  (我地計過吓, 呢的加埋, 仲有紙巾, 都超過五十蚊人仔)

朋友自攜兩支紅酒, 免開餅費喎.  不過我食緊中藥, 唔係點想飲

我地叫咗四款冷盤嚟送酒, 海浙, 拍黃瓜, 好味喎
 
涼拌皮蛋同豬耳, 又好味喎

每樣夾的, 自製四式拼盤.


再叫咗一碟白切東山羊, 都幾好味喎.


的雞嚟啦, 得的湯(係椰子水嚟架)滾咗, 就放的雞落去.


加蓋煮滾大約兩分鐘, 熄火.  再焗幾分鐘就得嘞, 咁樣的雞食起就好滑.  食完的雞就飲的湯, 的湯就真係好清甜, 椰子水嗰的清甜...食火鍋係鹹加麻, 甜甜地有的怪囉.
 

食完雞我地就焯木耳同大豆芽菜, 好味呀!

最後先焯呢的.  我地叫咗個椰子雞餐, 有雞, 肉丸, 炸枝竹, 同菜 加一個煲仔飯 $245.   而芽菜, 木耳係散叫 


的湯唔夠, 我地再加椰子水要$12.   的炸枝竹麻麻, 睇落已經煮腍, 但食落"有骨"咁.
最後就焯什菜....食到尾真係有的難頂, 的湯越嚟煲越甜.  佢地無出聲, 但相信同一感覺, 最後大家停手唔食啦.
 
最後嚟呢鍋雞什煲仔飯,  個套餐包架.  

呢鍋飯非常好味, 我地五個人都食唔哂呀!  入面有雞腎, 雞肝同雞腸.  佢地一日賣咁多雞, 整雞什煲仔飯都合理嘅.


埋單人民幣500.  ok喎.

走時可以從另一邊門走, 呢邊近停車場, 無咩人.  但係前門仲有好人呀!

呢餐都食得幾開心, 不過最後唔應該加椰子水, 應該加普通滾水就可以, 的湯味道"太甜", 食到尾都唔想當係甜品.
 

沒有留言:

張貼留言