2016年1月8日 星期五

雙魚河馬會午膳

December 29, 2015, Tuesday

今次放九天假無安排特定所目, 但每日都好似好唔得閒咁.   本來都諗著平時返工無機會同的靚太Lady's lunch, 突然醒起, 今天是八號屋女主人的生日, 可以同佢一齊午飯呀!

一行八人去了雙魚河馬會食lunch, 哈哈, 星期一都估唔到咁多人.  呢道咁遠, 都有咁多人嚟食business lunch.

Today's menue

呢道的麵包都幾好食架, 由其是的蒜蓉包, 八個人, 兩籃包, 食哂, 再叫的蒜蓉包

頭盤有幾款選擇, 我地大部份人都要了柚子汁沙律軟殼蟹


只有兩位男士要了周打蜆湯

蒜蓉包來了, 好香呀!

 
至於主菜, 一半人要了酥皮焗爐魚 (有的overcooked, 的魚肉好嚡呀!)

另一半要了火雞胸卷

甜品大部份人要了香橙意大利奶凍.

而我要了香煎撻玩雪芭, 不過唔記得影呀!

要了意大利泡沫咖啡, 但唔得呀, 的泡沫打得唔夠亦唔夠奶呀!

哈哈, 呢道有四個免一個優惠, 我地有八個人, 免了兩位.  咁其實係馬會請壽星靚太同佢媽咪食飯,  我地只係自己比番自己嗰份....爽呀!

完我地去八號屋繼續飲野吹水...吹吹吓水, 的節目就係咁嚟.  原來今晚家都無咩特別節目, 講吓講吓想食炸蠔, 今晚就一齊去流浮山食海鮮兼炸蠔.

至於Happy Hour, 就繼續响八號屋飲啦.

唔使驚, 飲咗酒唔會開車, 我地今晚call的士呀!

沒有留言:

張貼留言