2016年1月3日 星期日

越南牛扎肉魚蛋手延麵

December 24, 2015  Thursday

今日開始, 一連放我的九天假期.   今天連著三天聖誕假期, 再加上下星期請了三天半假期, 連續九天, 好爽呀!

不過今早一早起身我就要做大清潔, 執吓間屋先得啦.   的工人姐姐做做吓就會好多地方都唔打掃, 漬咗的塵, 要督促吓先得啦.

二公子這個聖誕, 25, 27 & 29佢會有朋友到, 咁我都唔想比佢的朋友見到咁多塵架.

不過執吓執吓, 一個上午就已經攪掂, 清潔就等Cindy慢慢掃啦.

鄰居從越南回來, 送給我一條札肉, 但條札肉係用牛肉做唔係豬肉, 佢特意買比我地試吓.  咁今日開始放假, 就用嚟煮麵啦.

一款札肉就單調的, 加多包魚蛋啦.

呢款係另一位鄰居送的手延麵, j都質好滑架

話咁快就煮好, 牛札肉魚蛋手延麵

加多碟西生菜

今日飲品, 一田買的蘋果汁

牛札肉係咩野味, 其實咪好肉牛丸咁囉.  的牛札肉都算又爽口, 多謝鄰居的一番心意啦.

簡單的美味午餐.

沒有留言:

張貼留言