2016年1月30日 星期六

食過番尋味之汕尾之旅 - Day 3

January 17, 2016, Sunday

呢間酒店都幾舒服, 兩個晚上都瞓得好好.  今日都係一樣, 大家相約九點落去餐廳食早餐.

餐廳都好大架, 不過的食物就一般.  無需要擔心, 有湯麵有麵包

 
仲有生果, 咁就好夠啦.

食完我地到周圍商場行吓, 十二點鐘check out. 由呢道開車返香港要兩個多小時, 我地先去食午飯.

又係返東東飯店

呢兩日叫一隻雞都食唔哂, 今日叫半隻好啦

哈哈, 呢碟係咩都唔記得啦

今日做咩叫的咁唔健康嘅野呀, 不過又幾爽喎.

呢碟好的, 苦瓜炒蛋

今日要焯菜唔要炒菜

腐竹芽菇煲

今日又嚟茄瓜芹菜鯊魚鍋

酥炸生蠔

蒸花金古, 我地要留個肝, 佢地連膽都留起呀!

我地嚟時落大雨, 但回程就天朗氣清, 幾日無見過南天白雲啦

今日又要辛苦林老闆開車返香港啦, 差唔多六點先返到香港, 大家都唔煮飯啦, 晚上又約埋一齊出去食晚飯...  又去炒嶺Phad Thai 食泰國菜

 
 唔知做咩鬼, 我開始有的咳, 要咗杯檸蜜

泰式生蝦

無骨海南雞

炒金邊粉

炒椰菜苗

肉鬆生菜包

冬蔭公湯

蝦春卷

串燒沙嗲

咖哩海解麵包, 都幾好味喎

呢道的野真係幾好食呀, 外面大排長龍呀!

老闆送咗的甜品比我地食

總其三款

三款都好好味呀!

 
相比起香葉泰國菜館, 呢道的價錢真係抵食好多呀!

去三日旅行, 食足三日呀!

沒有留言:

張貼留言