2016年1月26日 星期二

鴻桃鮑魚乳鴿餐

January 13, 2016, Wednesday

呢排真係成日都出去食晚飯.  今日又約咗班老友,  上次聚會完已經約定今日再出來.   佢地又係要我揀去邊道食, 唉, 我呢排忙到死, 無時間諗, 就上次嗰間鴻桃啦.

今日輪到我遲到, 約晚上七點, 我七點仲未開完會.  好彩七點九卒之走得啦.

 
老友們揸定主意食呢個鮑魚乳鴿餐, 因為上次冬至前一又嚟, 呢個餐唔供應呀!

選咗杏汁白肺湯

都有好多料呀!

我地五個人叫呢個四餐, 每人足有一碗湯呀!

鮮菌百合炒鮮鮑片

蜜汁欖菜骨, 呢碟好好味呀!

四隻乳鴿, 不過的乳鴿麻麻, 乾咗的

芝士汁焗大蝦

紅米雞粒炒飯

呢個餐真係好抵食呀!

最開心係有兩款甜點, 脆麻花

馬豆糕


唔係呀, 係三款甜品...  女士真係有另一個胃食甜品架.

埋單HK$748...真係好抵食.

沒有留言:

張貼留言