2016年1月1日 星期五

與老友共聚尖東鴻桃酒家

Dec 21, 2015, Monday night

加拿大的老朋友回港探媽媽, 各老友一起相約會面, 左排期又排期, 足足兩個星期, 先安排到今日聚會, 大家都好珍惜.

大家相約在尖東食晚飯, 我就負責選酒樓.  一家要無時間限制, 成晚任坐, 唔可以要我地食兩個鐘就要走嘅地方啦.

陶源去過, 煌府去過, 今次揀咗鴻桃, 哈哈, 原來呢間有夜茶飲, 問咗任坐唔會趕我地走, 咁我地可以有排傾啦.

約了七點, 其中一位老友, 例必遲, 我地習慣, 佢慢慢嚟, 咁我地四位就慢慢傾著先.

明天是冬至, 決定嚟個冬至套餐

有咁多樣餸, 四位餐都夠我地五位食啦.

八點人齊起菜啦.

大江南北拼盤

野菌鳳螺片

紅燒花膠雞絲翅

清蒸沙巴龍躉

脆皮鹽香雞

魚肚扣鵝掌

炒飯


甜品係紅豆湯

我地加了一碟蛋散甜品點心.

哈哈, 呢的餸都只係大路野, 但我地只在乎相聚傾謁, 食咩都無所謂啦.   四位餐, 五個人都食唔哂, 最後要勸食.

埋單HK$1,173.

傾咗幾個鐘, 我地又相約一月中再來相見.  到時睇吓又去邊道食啦.


沒有留言:

張貼留言