2016年1月5日 星期二

東莞佬粥麵

December 26, 2015, Saturday

本來今日無節目嘅, 但姑奶佢地話要嚟我地屋企, 咁即刻就變得好忙.   今晚無打算煮呀, 諗著買野食火鍋, 十幾人, 如果得我一個煮, 攰死呀!   我諗著放假輕鬆吓, 唔想煮一餐跟著要攰三呀!

下午出去買火鍋配料, 順便出去食午飯.  型爸話要食粥, 我地即刻諗起上水行市上面粥檔東莞佬呀!


上到去, 人山人海呀!  呢道有兩間粥檔, 另一間無咩人, 但呢間就爆要搵位.  咁當然係有理由嘅.


好多款粥, 任君選擇


 一個套餐有粥有麵有飲品, 都只係hk$23....即叫.

蝦米腸粉

 豉油王炒麵

 
 型爸要了碎牛粥, 我要了艇仔粥


兩份套餐, 每人仲有一杯飲品菊花茶.

每人hk$23, 全單hk$46

呢道的粥麵經濟抵食, 仲好有兒時風味, 我地久唔久都要嚟食吓架.
 

沒有留言:

張貼留言