2016年1月6日 星期三

落雨天行山天

December 27, 2015, Sunday

有無試過魚翅做早餐呀!   哈哈, 我同型爸今日就試啦.

都係多得我地嘅好鄰居兼組長, 佢好鍾意又識煲翅.  佢昨天煲咗,   今朝魚翅撈飯做早餐, 叫我同型爸去食番碗呀!  食完, 今日行山都好力的啦! 

今日天陰陰, 我地預咗會落雨, 帶備長傘, 可以做行山杖, 落雨又可以用.

景色優美, 又嚟張Panorama


落雨天, 行山天, 我地預咗行Rock n Roll (落雨路), 谷埔鳳坑.

呢道除咗要先上130級石級, 再落150級石級之外, 全部都係石屎路, 一的都唔難行.

 
行咗個幾鐘到咗松記再回程, 去到宋伯士多食番碗豆腐花.  加咗價HK$12一碗

行多三十分鐘我地就行完.

今日去陳鳳記食個brunch

呢道的奶茶唔錯架.  今日仲沖咗壺洛神花茶比我地飲

好多人嚟都係食呢款all day breakfast, A 餐 HK$50

B餐兩份, 價錢唔同, 分別係條腸, 英國腸, 所以貴HK$10


組長淨係叫鴨胸, 同夫人一齊食份breakfast就夠.


我同型爸分別要了豬扒蛋麵及餐蛋麵

另外兩位女士要了切雞麵.

簡簡單單, 又攪掂一餐, 每位HK$50.

沒有留言:

張貼留言