2016年1月22日 星期五

陳鳳記

January 10, 2016, Sunday afternoon

星期日卒之唔使返工啦 (我唔使咋, 仲有好幾個同事要返呀!)

星期天行山天, 可以行山輕鬆一吓.

組長通知, 今天有新人加入, 行大埔滘林徑, 紅加藍, 輕鬆的唔想嚇親的新人.  哈哈, 後來先知道呢對後生夫婦, 以前都行過山, 一的都無難倒佢地呀!


行完山, 大家一齊去陳鳳記食all day breakfast.

組長同副組長都了咖哩牛腩飯, 不過我記得呢道的咖哩汁ok, 但的牛腩就麻麻啦.


煎蛋豬扒飯

我同型爸要了一份炸魚薯條加一份all day breakfast

大家都係叫的咁上下野食啦.

 
 呢間陳鳳記用的杯都有的英國特色, 幾靚架.

我地係熟客, 老闆每次都沖的茶比我地飲, 今日係洛神花茶呀!

唔係個個客人都有得飲架!

沒有留言:

張貼留言