2016年4月1日 星期五

餐後小聚

March 26, 2016,  Saturday night

今個復活節我地屋苑比較清靜, 某些鄰居出外公幹, 某些去旅行, Mr & Mrs Kua又移居海外, 所以今次假期都無攪的大食聚會.   唔大攪都可以細攪, 八號部屋女主人約我地餐後小聚, 三家人傾吓飲吓野啦.

八號屋女主人收到份禮物, 佢要同型爸及林老闆分享呀!

就係呢款一盒六枝, 不同口味的台灣葛瑪蘭威士忌.  每枝50ml, 六枝加埋有300ml, 比起平常一枝700ml嘅威士忌, 半枝都唔夠, 今晚一定全部KO....

 我帶備了豬肉紙做送酒小食

切了兩個新鮮菠蘿, 有的生果無咁dry

主人家預備了烘魷魚, 炸魚仔及炸花生

唔止呢的呀, 女主人跟著拎的朱古力, 花生, 等等... 林小弟就好開心啦...

女主人開咗枝低度數嘅酒比我呢個唔飲得之人, 粉紅色的酒配呢款香檳杯, 靚呀!

大家講起Mr. & Mrs Kua, 即刻Whatsapp佢地先, 佢地响歐洲, 大約中午時間

唔能夠同我地一齊响香港飲, 佢都sent 番張相比我地隔空對飲呀!

最後呢盒威士忌, 梗係全部變哂吉樽啦.

又過了一個開心的晚上.

沒有留言:

張貼留言