2016年4月21日 星期四

洋蔥西芹炒牛肩肉

April 16, 2016,  Saturday

醫生今次開的藥真係犀利, 我已經無食藥兩三日, 個胃仲係好唔舒服, 個頭都仲係有的混沌, 應該係未完全好番.  但的藥食到我怕, 唔想再睇醫生,  食的日本胃散頂吓先, 希望自己抵抗力好的,  慢慢好番. 真係唔想再睇醫生啦.

今天好興奮(腎上腺素增加應該有利對抗病菌), 上次去組長屋企打電動麻將機, 覺得好好玩, 中國人多聰明, 發明咗麻將機十幾年, 而家國內好多人都有一部.  我咁貪玩, 又想擁有一部.   但香港買好貴, 要八千幾王萬幾文一部, 咁我又唔會買啦.  馬上去淘一淘.   卒之淘咗一部, 但為咗慳運費都好轉折, 要人幫忙提貨, 又要送去鄰居間廠, 又要鄰居幫忙用中港車攞落嚟....哈哈, 打咗好多張人情牌.

今早鄰居送到嚟, 型爸同我就一齊玩安裝... 初時好多唔明....又要同賣家聯絡, 攪咗半天, 唉, 有問題... 又要解決.

攪咗半天唔攪著啦,  快的去買餸, 攪掂今晚晚餐, 仲有諗吓明晚要食的咩呀!

睇吓今晚有咩餸....

西芹洋蔥炒牛肩肉, 幾惹味架.

煎脆魚柳, Cindy煎得好好, 外脆內軟

椰菜炒潤腸

其實的餸主要煮比型爸同二公子食, 我都係食少少算啦. 

個胃好現實, 無事就會好胃口, 佢唔舒服就會要我食少的架啦.

今晚早的瞓, 休息好的, 明天要竹戰呀!


沒有留言:

張貼留言