2016年4月12日 星期二

王子麵

April 7, 2016, Thursday

人有好多慣性, 做開嗰樣就成日做嗰樣, 睇開嗰個電視台又唔轉台,食開嗰樣又唔轉口味.

平時行路, 都會慣性行去某一點. 我地食午飯麵係, 如果諗著過漆咸道, 行過馬路之後就轉左, 那邊多的食肆選擇.

突然講開慣性, 今日就唔慣性, 過漆咸道, 行過馬路之後就轉右, 即向百樂酒店, 天文台那個方向行.   上次咁行就去咗一間叫白葉的越南菜館, 記得隔離仲有一間食肆, 今日去試吓.

呢間叫王子麵
 
餐廳都係茶餐廳嘅形式, 食品有單叫及套餐, 套餐價加HK$10可以要油菜或飲品

今日心多, 唔知叫咩野食好.

餐廳有十檯八檯, 但流轉頗快

慢魔魔要了五香牛腩飯

套餐加HK$10要咗碟油菜.

HK$50

我就心大心細, 唔想食牛腩麵或雲吞麵, 最後要了咖哩豬扒飯, 送到嚟都唔記得影相.   試吓又幾好味喎!   不過食咚食吓, 點解越食越甜越好味....跟著個口好乾.....師傅到.  要落師傅先至好味嘅咖哩汁, 我下次唔會叫囉.

我沒有叫套餐, 我那份HK$40,  慢魔魔的套餐HK$50, 共HK$90.   大家同是HK$40元的餐, 慢魔魔嗰份好味的(佢話的).

沒有留言:

張貼留言