2016年4月19日 星期二

麥皮魚腩粥

April 12, 2016, Tuesday

由的病菌真係犀利, 本來只係有小小喉嚨唔舒服, 睇咗醫生食咗藥, 病情加重, 咳咳咳變成氣管炎.   昨天晚上再去睇生, 食咗藥整個人混混沌沌, 今天要請病假.

整天都沒有胃口, 型爸見我兩餐都無咩食野, 佢話不如去買個角腩返嚟, 煲麥皮魚粥比我食....又好喎!


呢碗就係麥皮魚粥啦, 唔係用白米煲粥, 只係用麥皮加水煲成.   煲好之後, 先加魚腩落去煮熟, 食時只要加點鹽就可以.

雖然無胃口, 慢慢食碗麥皮魚腩粥, 都總算食得落.

二公子不喜歡食粥, 佢地就食晚飯

焗雞翼

火腿炒蛋

焯油麥菜

我都唔知佢地飲咩野湯, 我都無哂心機, 食完又去瞓.

型爸就好開胃, 佢見我碗麥皮魚腩粥好好味咁, 佢又整番碗.  

哈哈, 其實碗粥又真係幾好味, 只不過係我病無哂心機啫.


沒有留言:

張貼留言