2016年4月11日 星期一

韓流村韓國料理

April 6, 2016, Wednesday

今日只得我同慢魔魔食午飯, 諗著行過去寶勒巷. 哈, 行到漆咸道, 見到一間食肆派傳單, 猛落咀頭叫我地去試吓, 咦, 韓國料理, 佢地咁落力, 又好啦.

餐廳名全韓文, 一陣問吓呢間叫咩野名先.

午市套餐由HK$48 - HK$78

餐廳以燒烤為主, 每張檯都有煙通

全部都以stainless steel 為主

我要了辣豆腐湯飯

有前菜飯及飲品

慢魔魔要了炒牛肉飯

佢份餐有前菜, 湯, 及飲品.

飲品係韓國礶裝飲品, 我地要了桃汁, 不過要追先記得拎嚟.

埋單HK$126.  睇張單, 原來呢間中文名叫韓流村.

那位經理同我地講, 呢間韓式料理以前無做午市, 只做晚市通宵到零晨四點, 但夜市越來越靜, 現改做午市, 晚上十點半關門.

咁又係嘅, 唔係咁多人鍾意通宵, 就算通宵都未必一定鍾意食韓燒.  做生意都係要變通.

祝成功!  等我地多個選擇.



沒有留言:

張貼留言