2016年4月26日 星期二

咖哩牛腩撈素麵

April 21, 2016, Thursday

心情真的影響食慾, 今晚又只得一人, 但收到型爸報平安已回到香港, 心情就好多呢!  

晚上返到家, Cindy以為型爸會回來吃晚飯, 預備煮咖哩牛腩, 但型爸要同客人食晚飯, 二公子又要上課, 只得我一人, 唔想整幾餸一湯....靈機一動, 整咖哩牛筋腩撈麵

本來預備煮咖哩薯仔牛筋腩, 今勻唔要薯仔, 淨牛筋腩呀!

焯幾條菜

煮個日本素麵

齊料啦!

我的咖哩牛筋腩撈麵.....好好味呀!

我無獨食, 整多碗比Cindy, 佢都話Yummy Yummy.

太好味, 要煮多個麵, 我食一的, 我兩隻寶具都比的素麵佢地食啦...咖哩牛筋腩就無份啦.

沒有留言:

張貼留言