2016年4月6日 星期三

燒肉雞

April 2, 2016, Saturday

上兩個星期, 提早去拜老爺, 今日同哥哥姊姊姪女, 去拜我爸爸.   女士比男士長壽又真係好啱, 我的奶奶健在, 媽媽健在, 爸爸及老爺仙遊多年.  媽媽的同輩阿姨, 好多仍健在, 但姨丈們都先走了.  佢地坐埋一檯飲茶, 都係女士們. 

以前去拜山, 媽媽一定要來, 好執著, 要買呢樣嗰樣, 但近呢幾年行動不便,  我地唔比佢去, 呢的野等我地做仔女做啦.  

拜山祭祖通常都會買燒肉雞, 但今日去拜爸爸, 燒肉雞都係自家製.  哥哥屋企個工人姊姊做咗多年, 每次去拜山, 佢早一天會買定兩件腩肉兩隻雞, 預先醃好.   今天一早, 先蒸雞再焗燒腩, 未夠十點就已經整好哂, 真係比個讚佢.  自家製經濟好多呢!

哥哥預備拜祭物品, 而開車接送的工作就由我同型爸負責.  一早去接哥哥, 去到鑽石山, 兵分兩路, 哥哥姪女先上山拜祖母, 我跟姊姊去拜爸爸.  哥哥姪女拜完祖母後來匯合, 分工合作, 一個小時就攪掂.   姪女及姊姊有事先走, 我同哥哥回家跟媽媽一起吃午飯.

工人姐姐先切一隻雞.   隻雞好滑,

燒肉的皮仲脆架, 不過五層肉, 瘦嘅比較多, 硬咗的呢!

魚肉煎蛋餅

炒肇菜

五個人, 簡簡單單食了一餐, 燒肉雞都幾好味.

好耐無同媽媽吃午飯, 今日同佢一齊食, 佢好開心呀!  我剪雞肉及燒肉比佢食, 佢仲識同我講笑話自己現在好肉BB要人照顧.

食完飯同媽媽一齊睇舊相,  時光飛逝, 重拾很多回憶呢!

沒有留言:

張貼留言