2016年4月16日 星期六

緬甸涼拌米粉

April 9, 2016, Saturday

的病菌唔知點解咁犀利, 食咗的藥一天, 不單止無好轉, 的症狀仲重咗, 昨天本來無咳, 今日仲開始咳添, 真係激死.

Cindy 見我唔舒服, 佢整咗碟涼拌菜比我食, 等我醒醒胃.   原來呢碟係涼拌米粉, 入面有生熟蔥頭, 薯仔, 紅蘿蔔, 入面加咗rice power, 上面灑上芝麻.

有新解感, 但我地好少用米粉拌飯食.   不過佢咁有心, 我點都會食的.

今晚仲有蒜蓉炒油麥菜

蒜頭豆豉豆卜蒸排骨

而呢碟土魷蒸肉餅係專為二公子而整, 因佢唔鐘意食排骨, 佢要啖啖用

三文魚蕃茄粟米紅蘿蔔豆腐湯.

其實呢餐餸都唔差, 只不過我無胃口食啫.

每樣都只係食兩啖就算啦.

沒有留言:

張貼留言