2011年2月19日 星期六

梨花園 - 餞別Akiramay


2011年2月19日下午2:45公開累積瀏覽 17 0

 
今日約咗Akiramay食飯同佢餞行.  佢2月19日飛啦, 要同女兒到澳洲住一年呀!  我好唔捨得佢呀!

問佢想食咩野, 其實大家都無咩意見, 我地都係搵個地方傾吓謁啫.
Akiramay 最後揀咗去梨花園食石頭鍋飯, 都幾好呀, 夠哂暖呀!
我一見到呢五小碟已經開心, 但今日覺得好凍, 唔係好想食冷盤.
我叫咗鰻魚石頭鍋飯, 唔使10分鍾就送到嚟
Akiramay叫咗什錦石頭鍋飯就等咗差唔多25分鐘先送到嚟.  其實兩個鍋飯分別不大, 只係我面頭嗰的係鰻魚, 而呢個什錦面頭嗰的係牛肉碎.  最主打係嗰碟用嚟撈飯嘅韓式甜辣醬, 撈咗落去真係好好味.
天時咁凍, 食番個石頭鍋飯真係全身暖哂(同我地中式煲仔飯有二曲同工之妙).
Akiramay, 真係好佩服妳下到這個決心, 放棄做了十幾年的筍工, 而去陪女兒一年.  另一個角度就係好羨慕妳可以過一年逍遙的生活, 可以做好多以前想做又未能做嘅野...
我衷心祝福妳事事順利...今回肯定廚藝大進...
 一年好快過, 可以喺facebook, blog同妳傾謁都係一樣啫. 

沒有留言:

張貼留言