2011年2月22日 星期二

芋頭餅

芋頭餅

材料: 芋頭(煲熟壓成蓉), 菜脯(切碎), 蔥(切碎), 即食花生(壓碎). 呢個芋頭餅以前都整過好多次, 通常都係等冬天買到泰國芋頭先至整. 


 

 

 

我買咗兩個芋頭, 本來諗著煮一個, 點知Ruby問都唔問, 全部批哂皮, 切粒(佢唔知係咪以為我想整芋頭糕).  咁切咗都無法, 一次過整哂佢.  我叫佢用水煲, 佢同我講唔好煲, 蒸好的.  吓! 好似expert咁, 無問題, 切到咁細粒, 蒸都應該無問題.  結果蒸起, 壓蓉時覺得太乾, 最後加咗大約1杯脫脂奶, 先至好的.  所以我覺得好似以前咁, 應該落水煲, 唔好蒸. 

跟著落鹽, 落糖, 胡椒粉, 少許雞粉.  加菜脯碎, 花生碎, 蔥花碎拌勻.  用匙羹取適量用手搓圓(用水濕手就唔會黏手). 用易潔鑊, 落芋頭球一沾油, 輕壓扁, 翻轉, 咁就唔會黏鑊.   但今日太心急, 唔應該將芋頭搓成咁大個球, 細個的一啖一個就最好.   而且份量太多, 另外keep起9個芋頭球留番明天.  一個芋頭真係已經夠哂.

沒有留言:

張貼留言