2011年2月26日 星期六

醃四季鹹柑桔


2011年2月26日下午2:56公開累積瀏覽 550 1



好多人醃柑桔都有唔同嘅方法, 我就用自己覺得comfortable嘅方法.  我見過有個朋友, 佢會將的桔風乾哂(開始皺皮)先至醃, 但我唔鍾意, 我鍾意的桔仲新鮮, 用的鹽醃哂的桔汁出嚟, 的桔汁都可以沖水飲.
以前醃柑桔好易, 洗乾淨, 的桔乾身就可以醃.  但而家驚的桔有農藥, 所以加多一重功夫, 洗完之後, 再用熱水浸吓佢.  然後再瀝乾... 唔知呢個方法好唔好, 但咁樣個心好似舒服的.  鹹柑桔用嚟沖水飲, 鹹檸七, 蒸魚, 如果的桔真係積聚農藥, 會食哂落肚.  浸咗熱水, 點都會去除多的農藥啩!  的桔未浸熱水前, 比較硬身, 浸咗熱水, 會變得軟身.  好似熟咗一半咁, 的桔味會好香.  我唔知好唔好架, 先兩年都試過咁醃, 的桔醃起都無問題吖, ok 喎.  今年都係繼續咁醃...
預備幾個清潔空樽, 先放一點粗鹽在底, 然後放一層柑桔

加上一層鹽

如是者一層一層加上去

咁就整咗幾樽啦.

醃好之後唔會即時收起入廚櫃, 會放出嚟睇吓醃成點, 如果見到有發霉, 就唔可以要.  我通常睇等的桔差唔多出哂水(大約一個月), 又無發霉, 咁先放心放入廚櫃.
用嘅時候就攞先幾年醃咗嗰的出嚟用...整吓整吓都keep 咗的"存貨"
五日後......
今年真係唔錯喎...睇吓的桔, 五日就已經出咗好多桔汁出嚟, 的桔皮亦開始皺皮, 無發霉, 應該ok, 再等多三個星期睇吓點, 如果再皺皮再縮的, 仲可以由三樽變兩樽, 再放入廚櫃收埋佢, 可以慳的地方.

沒有留言:

張貼留言