2011年2月23日 星期三

鹿鳴春京菜館


2011年2月23日下午2:35公開累積瀏覽 47 0


今日公司訂咗鹿鳴春京菜館食Spring Lunch.  呢間京菜館大大話話都開咗四十幾年, 在尖東工作咁多年, 久唔久都會幫襯吓, 點知食吓食吓, 的野越嚟越差, 的老伙計招呼又差, 的檯布又穿又爛都唔換, 呢幾年都好少幫襯.

但唔知點解,  我老闆同公司另一個鬼仔同事, 好鍾意嚟呢道食, 仲話的Peking duck very good....  雖然我同好幾位同事都覺呢道的野唔得, 但係總有人喜歡,  晚市聽聞都好旺場, 得到的外藉/日本遊客支持. 
唔知係咪自置物業, 一路都係呢個地址, 亦唔見做過咩野大裝修(可能有維修但係唔多覺嗰種, 亦都可能係我少幫襯唔知有裝修過).  今次去到, 的檯布卒之無爛啦.
今日訂咗四枱, 每枱10個人, 每圍都叫咗一個中午填鴨餐, 最主要係有原隻填鴨, 再加其他餸及甜品.
白切肉粉皮, 無味亦唔覺好食. 的肉切得略厚, 粉皮偏硬唔夠滑, 加咗的汁亦唔好得幾多.
賽磅蟹, 呢碟炒得幾好, 味道略淡
小籠包, 非常一般
清炒蝦仁, 老闆至愛, 又係一般
的填鴨ok, 但包填鴨嘅粉皮超差.  粉皮太厚, 又無彈性, 一包即爛....有無攪錯, 咁老牌店都整到咁...
生菜鴨鬆, 呢個我覺得味道ok, 碟底的炸炒絲夠脆, 包生菜加的醬一齊食都幾好味.
蔥爆羊肉, ok
醬爆雞丁, 味道偏甜
肉絲炒拉麵, 非常一般
松鼠魚.  以前呢道的松鼠黃魚好好味, 但而家變咗甜酸魚.  用桂花魚代替, 松子都見唔到一粒, 刀工粗糙, 响兩面求其幾刀就當係松鼠魚, 跟好耐以前, 好大分別.
最後係香蕉高力豆沙...都ok, 但個經理幫我地order咗加大, 一碟14個, 太多食唔哂.
埋單hk$5,000

沒有留言:

張貼留言