2011年2月11日 星期五

兩款脆皮年糕


2011年2月21日下午2:37公開累積瀏覽 480 1

下午睇完媽媽就返屋企, 有好多野要準備呀!  下午約咗兩個同事嚟屋企台灣牌竹戰, 再加埋小b媽, 咁就啱啱好啦.  我地呢個組合, 自從小b出世以來, 一年多未有一齊打過牌啦.   
安排好今晚嘅餸菜,  就開始整脆皮年糕.  上次帶咗半底雞蛋椰汁年糕返公司比同事食, 佢地話好味, 仲話想試吓另一款忌廉牛奶版本.  今次一次過做兩款, 改用兩個圓盤,  每個半底份量.
兩款材料分別是:
忌廉鮮奶脆皮年糕 - 雞蛋1隻, 忌廉1杯, 牛奶半杯, 糖190g, 糯米粉250g 
雞蛋椰汁脆皮年糕 - 雞蛋5隻, 椰汁1杯(250 ml), 糖190g, 糯米粉250g
兩個recipe整起嘅份量差唔多.  但左面忌廉加鮮奶的質感"稀"很多, 下次做, 我會試加多50g粉, 即300g糯米粉.   而雞蛋椰汁年糕, 拌勻的粉漿, 感覺上稠很多.  
以我咁心急嘅性格, 梗係一次過焗兩個啦. 疊起少少, 啱啱可以放兩個焗盤.
焗咗10分鐘, 入面個忌廉鮮奶已經brown brown 地,  都係將兩個焗盤掉轉放.
雞蛋椰汁放入面, 忌廉鮮奶放出面.  焗咗二十幾分鐘, 嘩! 兩個都升到好高好醜樣呀!
三十分鐘, 我就將兩個都反轉倒入焗架.  入面個椰汁雞蛋年糕, 超醜呀, 皺哂皮咁, 個糕好軟, 仲比我整裂咗少少.
跟著兩個同事到啦, 大家傾咗一陣, 食咗的蜜瓜火腿, 就開檯啦.   咁我無理的年糕啦, set 咗timer, 夠時間就叫Ruby用枝竹籤插入去睇吓熟未.  Ruby話不如焗多10分鍾, 咁就比佢焗多10分鐘啦.  焗好就叫佢攞出嚟cool down.   我當其時打緊麻雀, 出爐無影到相.
過咗無幾耐, 陶陶媽走過嚟睇吓我地做咩野(佢見到小b爸/媽架車), 哈! 既然佢嚟到, 我唔得閒切的糕, 就叫佢幫手每款切半底比大家食啦.(真係唔該哂).  佢仲幫我地添茶(真係唔好意思) .  第一個半底係忌廉鮮奶, 好快食哂, 打緊牌無影到相.  而再切第二個半底, 大家都有的飽(食咗好多火腿蜜瓜), 有幾件剩低.
所以先有機會影番張相.  其實兩款年糕食起口感好相似.  我較為喜歡雞蛋椰汁年糕, 好香雞蛋仔味.
呢兩份就係剩番嗰兩個半底.  相比起忌廉鮮奶, 雞蛋椰汁年糕(右)焗起大底的.  我都係鍾意用方型焗盤, 焗起好似靚仔的.
將兩款都切開入盒, 星期一可以帶返公司.   連續整咗咁多次, 雖然唔同parties食, 都真係要停吓啦. 同事千祈唔好再叫encore啦....

沒有留言:

張貼留言