2011年2月5日 星期六

兔年大年初一, 恭喜發財, 身體健康, 日日都要開開心心!


2011年2月5日下午3:56公開累積瀏覽 41 1


恭喜發財, 身體健康, 萬事如意, 日日都要開開心心!!!
 
大年初一, 都係一早醒來, 生理時鐘, 七點幾就醒, 不過响張床hea吓, 休息吓都好舒服.
昨天年三十, 整蘿蔔糕, 芋頭糕, 香蕉蛋糕, 真係忙足一日.   昨晚...應該話今早零晨, 瞓落床條腰真係痛得不得了. 休息一晚, 好咗的, 但仲係覺得條腰好.  以前瞓番一晚就攪掂, 而家瞓咗一晚都仲係補唔番.  趁著新年假期, 真的要好好休息一下.

回顧去年, 只可用一個忙字來形容.  事事安排, 事事要做,  雖然開心, 但生活緊張忙碌, 拉得很緊.  每個星期六, 日, 都要忙著做這做那, 時間永遠都不夠用.
 
今年嘅祝願, 梗係要身體健康, 當然要開開心心啦, 但希望生活可以過得得輕鬆寫意, 唔想成日都拉得那麼緊. 

啱啱同哥哥通完電話, 醫院通知媽媽今天可以出院, 大家要安排一下時間, 因為今日中午前要回奶奶家拜年.
返到奶奶屋企, 旱上嗰餐食齋. 今次又係十幾碟. 差唔多食完先記得影.  以前奶奶會整的精緻嘅齋, 或訂的齋返嚟食, 但而家佢年紀大, 咩都唔煮lu, 淨係求其買的返嚟叫工人煮熟就算.
我地有得食就算, 好唔好食, 鐘唔鐘意食都係一餐啫. 順吓老人意思家話好食就算啦.  個工人姐姐做足幾日, 好辛苦. 呢兩日都帶埋Ruby去幫手啦.

的大朋友小朋友一齊玩大富翁, 哈! 佢地玩得好開心.  我地幾個陪奶奶打番幾圈, 但真係悶到頂唔順, 打咗幾鋪就開始瞌眼瞓, 無心機打, 型爸又唔肯打, 唯有搵二公子頂幾鋪.  最終梗係敗北啦.
又係大堆頭, 但又係嗰的餸... 二公子真係唔客氣, 問奶奶點解無哂的鮑魚嘅...
其實我都心不在焉, 食完飯就走, 要去睇媽媽.  佢今日出院, 夜的都要去睇吓佢.  佢返到屋企已經無發脾氣, 但係成日唔肯郁, 話好攰要瞓...  真係辛苦哂家姊, 日夜照顧佢.  我本嚟叫媽媽搬去我到住, 佢又唔肯.  咁唯有密的去睇佢啦.
跟著返屋企lu, 咁就過咗年初一.

沒有留言:

張貼留言