2011年2月10日 星期四

難忘的年初五


2011年2月10日下午1:53公開累積瀏覽 29 0

姊姊一早打電話嚟, 佢同姊夫帶媽媽去就近健康拆線, 問我記唔記得媽媽的身份放在那裡,  他們出門太怱忙, 搵唔到媽咪身份証.  我記得在醫院我親手幫媽媽將個身份証放入手袋, 應該唔會唔見, 返去慢慢搵 一定搵得到.
 
姊姊話媽咪傷口有一針爆線, 要小心唔好濕水.  媽媽胃口好差, 呢兩日都無咩食野, 粥都係食得好少, 仲連績兩日都有發冷.  聽到我心都實埋, 即刻起身, 用腐竹煲白粥做粥底, 再落的魚肉免治豬肉落去, 等的粥甜的.  的粥煲好就去睇媽媽...
 
去到見到媽媽, 佢好似好攰, 叫佢食粥, 佢話好味, 但都係食得半碗, 咁點算, 食咁少, 邊有energy, 見到佢無氣無力.  唯有叫佢休息多的.

跟著幫媽媽執吓屋, 兩個姪女好乖, 嚟探grandma, 仲幫手清潔廚房家居.
過咗差唔多兩個幾鐘, 叫媽媽起身再食少少粥, 佢都係食得好少, 食完坐咗一陣, 仲開始發冷, 口唇發白, 額頭同手腳都冰凍, 全身不斷咁震, 仲要我地幫佢蓋四五張綿被, 都仲响到震, 跟著仲嘔, 真係見到都心痛.
 
姊姊落去醫務所, 睇吓邊個醫生開門, 但好多個醫生都仲休息未開.  諗諗吓, 咁攪法, 唔掂, 決定打999call白車,  的醫護人員嚟到, 話媽媽發緊燒, 39. 幾度, 但我摸媽媽額頭, 一的都唔熱, 手腳額頭都仲係冰冷.  醫護人員話發冷即係發燒, 我地真係無知, 竟然唔知. 
 
去到醫院, 仲要等分流, 真係好多人, 好多都係年紀大, 見到醫院的姑娘醫生, 個個都咁忙, 佢地真係好辛苦.  我地等咗都唔算耐, 差唔多兩個鐘, 媽媽要留醫, 嗰道真係爆滿.  的姑娘醫生都好好. 
 
見到媽媽吊鹽水, 食咗藥的面容好咗的, 晚餐可以食到半碗粥, 有醫護人員照顧, 個心都安樂的.
我咁大個人, 都係第一次打999, 第一次坐救護車入醫院.  响醫院企足幾個鐘, 條腰痛到不得了.
攪咗一日, 我同姊姊都又攰又餓, 型爸嚟接我地走.  雖然屋企煮好飯, 型爸叫我同姊姊不如即刻出外食少少野先啦, 但真係好攰, 唔想郁,  淨係想快的返屋企.
 
成個人攰到傻咗, 真係難忘的一天.

沒有留言:

張貼留言