2011年2月20日 星期日

蛇王兄


2011年2月20日下午3:08公開累積瀏覽 32 1

 
今日放工之後又要趕去買餸, 明晚又會煮一餐.  但明天早上約了哥哥姊姊飲茶傾媽媽的情況, 無時間去買餸.

放工之後去街市, 好多都開始收檔, 所以又要快快快... 哈! 不過一個鐘就攪掂, 皆因一早寫定要買咩.

今日一早決定唔返屋企食晚飯, 因為二公子約了朋友仔回家打邊爐, 咁我同型爸咪出去撐檯腳囉.  突然醒起, 今年好似仲未幫襯蛇王兄喎, 今日又濕又凍, 食蛇羹好暖呀! 

買完野就開車過去....嘩! 又係滿哂座要等位, 擺响門口張檯都坐埋.  好彩等咗唔係好耐都有位, 架車仲可以泊响門口(如果有警察抄牌, 都可以立即駛走架車).
呢度响太子道與基隆街中間嗰段砵蘭街, 以前隔離附近無咁多食肆, 而家多咗好多.
之前去過蛇王兄上水另一間店, 但唔知點解, 覺得嗰道的蛇羹無呢道的咁好味.  我地寧願遠的都嚟呢道幫襯.

未有位就睇定食咩野, 今年加咗價lu.

最後我地決定每人一個餐, 我要A餐, 型爸要B餐.
呢度的service都幾好, 每樣分開上.  蛇羹先上.
每張檯都放咗薄脆, 可以加落的蛇羹一齊食.
仲可以加的檸檬草. 
加咗薄脆, 檸檬草同的蛇羹一齊食, 好香.  的蛇羹好香, 好多蛇肉.
型爸嗰碗係大蛇羹, 真係好大碗.  我食完碗細蛇羹都飽咗一半.
我地差唔多食完碗蛇羹, 佢地上埋兩碗細糯米飯, 我同型爸都要潤腸.  好夠, 比咗少少型爸幫幫手.
最後上埋兩碗龜苓湯(我地兩個餐都由蛇湯轉龜苓湯, 每個餐加hk$6).  我地見的龜苓湯好濃, 仲寫著清熱解毒, 呢兩日天氣咁濕, 啱哂.
臨走, 我地仲買咗半斤鵝肝腸返屋企試吓.  兩個餐加埋hk$160, 再加hk$12轉龜苓湯. 另外再買咗半斤鵝肝腸hk$55返屋企試吓(明日會整一個叫鳳眼卷嘅餸, 可以即刻試吓.
食完成身暖哂, 好味.. 呢餐花費唔多, 但我地覺得好味好滿足.  

沒有留言:

張貼留言