2012年10月2日 星期二

花果茶


2012年10月2日下午2:03公開累積瀏覽 280 2


呢的就係我整酵素浸完出嚟嘅生果呀,  我唔想將的生果打成蓉, 的生果仲係好甜, 用嚟仲花果茶真係好啱.

有菠蘿, 石榴, 檸檬同薑, 每樣落幾件

跟著壺膽內加入花茶..玫瑰, 檸檬馬鞭草, 檸檬草, 迷迭香, 乾果
 

將壺膽放入壺內


沖的煲滾後再待涼至80度嘅水(大約咋, 我只係唔要的太滾嘅水)
 

浸幾分鐘

咁就可以沖出嚟啦.
 

沖出嚟之後就加番的生果落去.  的菠蘿仲係好好味, 薑就一樣係辣辣地.  但係的石榴就唔好味啦 (講真, 我平時都覺得的石榴麻麻地)


今日過節, 整個豐富的早餐啦.  豬柳蛋漢堡.

加埋杯花果茶去膩, 正呀!

杯花果茶仲可以免費添飲呀! kakakaka......

豬柳蛋漢堡好味呀!

其實之前都有試過飲酵素時, 再加的生果一齊食, 我覺得都一樣ok架.  

不過加咗的花茶落去就更清新啦....下次可以加的無忘我, 洋甘菊...仲有好多唔同嘅花嚟試吓....遲的仲有水蜜桃酵素, 蘋果同橙酵素呀.....

沒有留言:

張貼留言