2012年10月13日 星期六

Regal Kowloon 30th anniversary


2012年10月13日下午2:31公開累積瀏覽 219 1



又係有多款不同嘅精美小食, 煎菜, 熱葷, 甜品...

今次我同同事一齊去, 挑選了一張頗舒適的戶外沙發,  食野時都可以舒服的.  還遇到另外兩位朋友, 大家有傾有講,  十分開心.  可惜我要開車不能飲酒...唯有飲橙汁啦.



今天有多款食物都頗有水準, 而最滿意嘅係今日serve嘅牛扒, 十分軟腍及有牛味, 同事話要encore再嚟一件.....kakakaka.

我地都食咗好多野, 不過顧著傾謁, 多款食品甜品都唔記得影呀!

中段時間有問答遊戲, 最後有lucky draw, 不過抽唔到我呀.....恭喜幾位幸運兒可以得到酒店住宿或餐飲禮券.

Party六點半開始, 八點半結束, 我最喜歡呢的時間, 唔會攪到太夜....like 呀!

沒有留言:

張貼留言